Proč vlastně píšu?

 


Ošemetná otázka. Nějak jsem k tomu přišel, pomalu ani nevím jak. 

Hledal jsem si, co je to copywriting a dozvěděl jsem, že je to práce, při které píšete za někoho jiného články na web. Říkám si, že je to dost dobrý - vždycky mě bavilo psát a zajímala mě literatura. Proč toho nevyužít?

Takže tohle bude nejspíš ono. Píšu proto, abych  si zdokonalil svůj skill a um psaní.

Snažím se učit každý den, píšu a píšu, ale znáte to, člověk se zkrátka musí vypsat. Jen tak může vzniknout skvělý copywriter nebo autor článků. Čtu si o tom, studuju a další věci. Hlavně teda píšu.

Tenhle web bude tak nějak o všem, co mi zrovna přijde na mysl. Velice rád píšu o cestování (můj velký sen a vášeň) nebo o osobním rozvoji. Osobní rozvoj tady bude velmi často, budu se vás snažit namotivovat k akci. Sám sebe taky.

Ve zkratce tedy budu psát o mých oblíbených tématech, abych vás samozřejmě o něco obohatil. Ale berte to s nadhledem, píšu, abych se naučil dobře psát, a stále se učím.

Doufám, že si tuhle cestu se mnou užijete a budete trpět moje vylívání srdíčka. Dík moc a přeju pěkný počteníčko!

Komentáře