Jak virus přišel a jen tak neodešel

Přišel koronavirus. Onemocnělo mnoho lidí, vláda se hádá, na nic přijít nemůže. A my? Tupě sedíme doma a čumíme do zdi. Protože co jiného chceš v karanténě dělat, no ne?



Věřili byste tomu? Že si přijde nějaký vir, kdesi od východu. Teda konkrétněji z Číny, kde to skosilo mnoho lidí. No jo, jenže co to udělá v Evropě? Pěknej brajgl, to udělá!

Situace je nesmírně zoufalá, zejména pak pro mě. Mám hergot maturovat, nebo jsem možná měl, to zatím nikdo neví. Přišlo to znenadání, prstem bys neluskl a bylo to tu. Přijde učitelka ve tváři bledá, říká, že se škola zavře. No a je to v prdeli! Online učení, nov věřili byste tomu? Budeme sedět jako opice za monitorem a čekat na hozený kroužek. Učitel něco zadá. Tady máte deadline. Alou to udělat!

A tak si tady žijeme.

Na druhou stranu mi to vůbec nevadí, teda až na tu nevědomost ohledně maturit. Možná to vyřeší příští týden, uvidí se.

Jinak mi to vyhovuje. Vstávám, kdy se mi zachce, žádný dement mě nepřinutí vstát před sedmou. To ne. Hlavně se mi to líbí z hlediska produktivity, když si udělám věci po svém, jsem mnohem efektivnější v práci a při výkonu. Takže ráno si pěkně vstanu, dám si kafíčko. Vezmu do ruky maturitní otázky, naučím se je. Potom udělám nějak shitty úkol do češtiny a tak no.

A psaní? Mám možnost se nejvíce rozvíjet. Tolik článků, jako jsem napsal teď, jsem nenapsal snad nikdy. Denně čtu návody, poslouchám podcasty a učím se v tom, co mě baví.

Otázka je, kdy to celé přestane. Mrzí mě ta situace, mrzí mě, že se ti dementi hádají ve vládě, ba co ne, dokonce si nějaký oligarcha chce vydobýt nejvýhodnější situaci. I když zapomene na roušky. Absurdní!

Ale co, pevně věřím, že se to zlepší. Doufám také, že si lidé uvědomí sami sebe, díky té obrovské pauze mají příležitost k tomu, aby poznali sami sebe. Tak to hlavně nepromarnit. 

Komentáře